søndag 9. august 2009

Endelig ferie og snart gift :)

Da tar jeg endelig ferie og godt er det. Har vært relativt lite motivert de siste par ukene, og ting har gått svært så trått. Men nå er det endelig tid for å snu døgnet og gjøre som man vil et par uker. Har ingen planer for disse dagene, noe som er ubeskrivelig deilig. Men den første uka kommer nok likevel til å gå fort, men da heldigvis på grunn av noe jeg virkelig gleder meg stort til. Den 15. august blir jeg nemlig gift med Mona :) Yeeeeeay!!!!

Vi er kommet langt i forberedelsene, og har vel egentlig kun enkelte detaljer igjen, sånn rent bortsett fra selve vielsesdagen da. Gleder meg til å endelig fåse denna kjolen som Mona har holdt så hemmelig, men hu er pen uansett. det blir i alle fall en stor dag som feires med familie og gode venner, så om noen småting blir glemt, så er ikke det så farlig.

2 kommentarer: